[Mplayer-felhasznalok] cvs snapshot

Ligetvári Sándor batyuu at gmail.com
Fri Oct 14 13:07:23 CEST 2005

Hi!

Lustaság fél egészség :-) Leszedtem én is a mait, le is fordult, csak
nem akartam cvs-el bíbelődni.
Nem erősségem az angol, ki fejleszti most a gui-t, nem tudja itt valaki?
Nem műxik rendesen a magyar menü, ékezetes karaktereken eldobja magát.
Egyáltalán, mióta gtk2-es a cucc? Le vagyok maradva.
Üdv!

Batyu'