[Mplayer-felhasznalok] interlacing?

VINCZE Attila vati at gotthardbt.hu
Fri Oct 7 17:21:47 CEST 2005

Hello!
Aszem osszeakaszkodtam a technika ordogevel.
Keszitettem egy DVDt, mencoderrel kodoltam a doksiban irtak szerint.
Lejatszom szg.-en tokeletes. Lejatszom egy noname asztali dvd olvason
50Hz-es TV-vel, tokeletes. Berakom egy uj asztali sony dvd iroba
(lejatszani) +100hz -es TV, villog a kep gyors reszekenel. Gondoltam a
100Hz-es TV miatt interlacing, kiprobaltam ugyanazzal a lejatszoval
(SONY) egy 50Hz es TV-en ugyanugy villog. Magambaroskadtam kezdhetem
elorol a melot. Csak tudnam hogyan. Gondolom a lejatszo a hibas,
progressive modban akarna jatszani? Sajnos a menuben nem talaltam olyan
pontot amivel a interlacing/deinterlacing-et tudnam kapcsolgatni.

Mi lehet a megoldas? Kodoljam ujra deinterlacinggel? Doksi szerint nem
ajanlott, mert a gyors reszeknel fele kepveszteseg. Olyat kene csinalnom
amit barmilyen lejatszon barmilyen Tv-vel meg lehet nezni. Lehetseges
ez?  A minoseg megtartasa mellett persze.
Mit ajanlatok?

Elore is koszonom a javaslatokat!
Minden jot!
--
		vati

	-Linux is like wigwam: no windows, no gates, apache inside!-