[Mplayer-felhasznalok] Kisse offtopic - tvtuner

Szekely Zsolt zsolt.szekely at freestart.hu
Fri Oct 7 14:21:16 CEST 2005

Sziasztok!

Lehet hogy kicsit offtopic ezen a listan, de azert videorol van szo.
Beleraktam az uj gepembe a regi tvtuner kartyat, és azt tapasztaltam,
hogy overlay modban szemetel (szisztematikus mintak, oszlopok bitekbol,
tehat nem veletlen zaj), grab modon viszont jol mukodik. Probaltam
xawtv-vel es mplayer-el (grabing) is!

Vajon nalam van valami hw/sw hiba, vagy ujabban az overlay nem megy?

Konfig: AMD64, nf4, gf6600 pcie, 2.6.13 AMD64 kernel, nvidia (1.7676)
driver
A tuner Leadtek wintv2000 (nem XP!)

--
Szekely Zsolt <zsolt.szekely at freestart.hu>