[Mplayer-felhasznalok] cvidix gondok

Also-Antal Csaba antalcs at axelero.hu
Mon Feb 7 05:20:29 CET 2005

> az mplayer vo -vesa akarmi.avi mindig mukodik, de a mplayer -vo cvidix
> nem. ha boot utan probalom akkor nincs kep. 8..10 probalkozas utan sem,
> de ha egyszer inditok -vo vesa  kapcsoloval akkor utana 4..5 probalkozas
> utan vagy rogton mukodik a cvidix a kovetkezo reboot-ig. mttr meg
> ilyenek szerintem jol vannak beallitva.

fejlemeny. eddig jol mukodott 1.pre5-el a dolog. par probalkozas utan
mnet a lejatszas fullscreen cvidix-el.

aztan a dvd dts hangja miatt ferditettem egy 1pre6-ot es azzal is jo
volt a kovetkezo reboot-ig. reboot utan viszont ez a tobbszori ki/be
kapcsolgatas mar nem segit.

akkor most rakjak fel egy 1pre5-ot "bekapcsolni" a fullscreent?

az kiderult, hogy ha a screenw/h-nak nem vagy ~500 alatti erteket adok
akkor van kep akar boot utan is, de elcsuszott es a merete a
beallitastol fugg ertelemszeruen. ha viszont beallitaom 800x600-ra akkor
nincs kep.

nincs fb meg X se a gepen, akkor miert pont 800x600-al ment a cvidix?

udv
Csaba