[Mplayer-felhasznalok] HELP!!!

Peter Simon simon.peter at linuxuser.hu
Sun Feb 6 17:26:13 CET 2005

Gajáry Csaba 2005. február 6. 17.09 dátummal ezt írta:

> Abban segítsetek, hogy milyen könyveket ket lépésről-lépésre elolvasnom,
> hogy a 20-ból 19,5 legyen (fényév)??? Vagy mi mást ...?????

Javaslom: Richard Peterson: Linux teljes referencia (Panem kiadó) egy kicsit
régi, ha találsz ~2004 kiadást, az talán már jobb. Elsősorban a shell
parancsok miatt hasznos. (pl. a standard hibacsatorna "semmi"-be irányítása -
2>/dev/null)

>  - elsőként Pepó tanácsára hozzáírtam a parancssorhoz a2>/dev/null -t de
> semmi változás!

Után már eszembe jutott, hogy ez belső hiba, és valszeg az Mplayer nem fogja a
sterr-be küldeni, szóval bocs.

--
Sincerely

Péter Simon (Pepó)