[Mplayer-felhasznalok] Kepernyorol mozgokeplopas

Pásztor Szilárd don at sztaki.hu
Sun Feb 6 12:56:09 CET 2005

Nagy Ga'bor:
> Például egy progi beállítását kellene felvennem azon a gépen, amin épp
> megy a beállítás. Tehát a képernyőről mozgás közben másodpervenként x-szer
> egy-egy screenshot-ot készíteni, és ezeket egy avi-vá összefűzni. Na erre
> képes-e a mencoder. Ha nem, akkor van-e tervben, hogy megcsinálják. Ha
> nincs, akkor van-e valakinek tudomása olyan progiról, ami erre képes (win
> alá már olvastam ilyenről, de akkoriban nem érdekelt).
> Aki nem tudja a választ, az ne válaszoljon.

Igazán kár, hogy a kérdés gazdája még most sem hajlandó elárulni, hogy mégis
mi a jóistent akar, noha ezt az érthető bekezdést ő maga is idegenerálhatta
volna anyázás helyett, ha valóban érdekelné, hogy megértsék a kérdését.

Így marad a remény, hogy ez a tipp helyesnek bizonyul és a legalább 10féle
lehetséges értelmezés közül éppen erre gondolt a nagyságos úr.
Mencoder sztem ilyet nem tud.

s.

         |  I have to take care of myself well because there's only  |
         |     one out of me. Others have numerical superiority,     |
         |             they are much easier to replace.              |