[Mplayer-felhasznalok] Kepernyorol mozgokeplopas

Nagy Ga'bor ngabor2 at freemail.hu
Sun Feb 6 12:25:22 CET 2005

On Sun, 6 Feb 2005, [ISO-8859-2] Pásztor Szilárd wrote:

> A kérdés teljesen hasznavehetetlen volt, mivel értelme sincsen. Viszont régi

Szerintem meg volt értelme, és engem is érdekelne. A lényegét megpróbálom
érthetően összefoglalni:

Például egy progi beállítását kellene felvennem azon a gépen, amin épp
megy a beállítás. Tehát a képernyőről mozgás közben másodpervenként x-szer
egy-egy screenshot-ot készíteni, és ezeket egy avi-vá összefűzni. Na erre
képes-e a mencoder. Ha nem, akkor van-e tervben, hogy megcsinálják. Ha
nincs, akkor van-e valakinek tudomása olyan progiról, ami erre képes (win
alá már olvastam ilyenről, de akkoriban nem érdekelt).
Aki nem tudja a választ, az ne válaszoljon.

EIK.

--
  NGabor

     06/30/677-14-99          #Linux forever! (Debian Sid; 2.4.28)
*Magyarországon minden 41. ember Nagy. Családon belül még jobb az arány.*