[Mplayer-felhasznalok] Kepernyorol mozgokeplopas

Pásztor Szilárd don at sztaki.hu
Sat Feb 5 23:36:22 CET 2005

Peter Simon:
> Nem személyeskedtél. Én sem. Mi abban a rossz, ha megalkotlak?
> Egyébiránt nem kivitelezhetetlen, amit kérdeztem. Tudod, van olyan, hogy
> képernyőmemória, meg olyan, hogy adatmentés. Ha ezt nagyjából realtime
> tudja egy program, ami talán nem is áll attól a bizonyos programtól távol,
> akkor alappal bír a kérdésem, legfeljebb a te mindenre kiéhezett
> szőrszálhasogatásodnak okozhatott enyhe célpontot...
> azt szokták mondani hülye kérdés nincs, csak hülye válasz... Na, ha az
> utóbbi szóból folyamatos melléknévi igenevet képezel, akkor már meg is
> tudod ki vagy az új mondatodból.

Nagyon ajánlom, hogy ezt a stílust most azonnal fejezd be. Ha esetleg nem
vetted volna észre, nem a listatagok anyázásával szokás tölteni az időt
kulturáltabb helyeken, emellett nyilvánvalóan szótári segítségre is szorulsz
a helyzetedben egyébként indokolatlanul cizellált "személyeskedés" szó
jelentését illetően.

Ha meg a konkrét kérdésedre választ akarsz kapni, akkor inkább írd ide, hogy
mégis milyen képernyőmemóriáról beszélsz, netán az xvideo overlay-ről, a
framebufferről, vagy a tévéd képernyőjéről videokamerával lekamerázott jel
visszacsatornázásáról, mert ugye a szerinted rém intelligens kérdésedbe
mindezek például kapásból beleférnek.

Valaki olyannak tedd ezt föl persze, akit még esetleg nem küldtél eddig el a
halál f at 52ába, és ha netán nem kapnál választ, az azt jelenti, hogy még arra
sem veszik az emberek a fáradságot, hogy leanyázzanak.

s.