[Mplayer-felhasznalok] Kepernyorol mozgokeplopas

Peter Simon simon.peter at linuxuser.hu
Sat Feb 5 22:41:38 CET 2005

Pásztor Szilárd 2005. február 5. 22.34 dátummal ezt írta:
> Peter Simon:
>
> Noha én nem személyeskedtem, bár megtehettem volna, azért szerintem gondolj
> utána, hogy sikerült-e a problémádat legalább a minimálisat alulról ütögető
> szinten specifikálnod, ha érdemi segítséget vársz.

Nem személyeskedtél. Én sem. Mi abban a rossz, ha megalkotlak?
Egyébiránt nem kivitelezhetetlen, amit kérdeztem. Tudod, van olyan, hogy
képernyőmemória, meg olyan, hogy adatmentés. Ha ezt nagyjából realtime tudja
egy program, ami talán nem is áll attól a bizonyos programtól távol, akkor
alappal bír a kérdésem, legfeljebb a te mindenre kiéhezett
szőrszálhasogatásodnak okozhatott enyhe célpontot...
azt szokták mondani hülye kérdés nincs, csak hülye válasz... Na, ha az utóbbi
szóból folyamatos melléknévi igenevet képezel, akkor már meg is tudod ki vagy
az új mondatodból.

--
Sincerely

Péter Simon (Pepó)