[Mplayer-felhasznalok] 1.0pre6 Memória " Zabálás "

eCet ecet at tvnetwork.hu
Fri Feb 4 22:36:49 CET 2005

Hali!

A legújabb (1.0pre6) mplayer mindig megeszi a memóriámat. Nézem a filmet,
aztán egyszer csak elfogy minden (kb egy 2 cd-s divx 2. cd felénél). 256ram,
kicsi swap (128), Slackware 10.0. Az ezelőtti mplayer-ek nem csináltak ilyet.
Ártnyálaztam minden logot, sehol semmi. A vasam biztos hogy hibátlan, volt
memteszt, a procim jó, nem húzok semmit.
Arra gondoltam talán a pre6 bugos, vagy mostantól így fog működni? Valaki
futott már bele ebbe, vagy csak én vagyok ilyen béna? :)

Üdv,
eCet