[Mplayer-felhasznalok] tv capture NOVIRUS

Bokor Norbert norbert.bokor at lebelier.hu
Fri Dec 23 10:55:25 CET 2005

> egy jtvd nevű progival akartam az csinálta ennyi opcióval
> (magam nem ismerem őket annyira) kivettem az opciók nagy
> részét, de ami az igazi gondom az, hogy hang nincs (mivel
> lehetne csinálni?) a felvétel alatt közben viszont van, tehát
> fél siker :( vagy :)

Akkor valszin csak annyi a gondod hogy nincs kijelolve a
Megfelelo csatorna felvetelre
Inditsd egy alsamixer-t es a Line-in (vagy amire nalad
Kotve van) csatornan nyomj egy space-t, oda is irja vhova
Fole ha jol emleXem hogy innen fog felvenni
Meg a Capture hangerejet huzd fel 50-60 %-ra
Igy mar mennie kell