[Mplayer-felhasznalok] Hol a magyar hang?

Skip argay21 at westel900.net
Thu Dec 8 20:55:32 CET 2005

On Thu, Dec 08, 2005 at 08:50:45PM +0100, Bánszki Gábor wrote:

> ezzel én is szívok mindíg. A szőke barátnőm képtelen volt megtanulni -
> el is hagyott miatta.

Szegeny! :))

> A te esetedben azonban a megoldás nagyon egyszerű!!!

Remelem a fiam nem hagy el ezert! De az elveimet mar majdnem feladtam
es egy dvd lejatszo vasarlasan gondolkodtam.

> Megmutatod a gyereknek!
>
> Szerintem 1-2 perc... és ő már jobban fogja tudni, mint te.... :)

Hat egyenlore parancssorral annyira nem boldogul meg. Eppen csak
tanulja a betuket. Talan jovore... Szoval neki jo lenne meg a
kattingatos.
--
Udv: Skip

NAUI Course Director #36774 ---- http://www.manatus.hu
    Búvártanfolyamok kezdőtől az oktatói szintekig