Re: [Mplayer-felhasznalok] Képfolyam portbairányítva

Simon Péter pepolinux at gmail.com
Thu Aug 11 14:52:11 CEST 2005

2005/8/11, Balatoni Denes <dbalatoni at programozo.hu>:

> Udv!
>
> Meg hozzateszem, hogy valoszinuleg lehet ugy is hogy a servert inditja
> elobb
> az ember, az nc-vel kell varialni.
>
> csütörtök 11 augusztus 2005 13.55-kor Balatoni Denes ezeket a bolcs
> gondolatokat fogalmazta meg:

> -tv
> >
> input=0:buffersize=150:driver=v4l2:width=576:height=576:brightness=-10:cont
> -noskip
> 0.1:bitrate=2000:mbd=0:vcodec=mpeg2video:aspect=4/3:ild

> bárminek
> teljesen

> [...]

Köszönöm. A feladat egy kicsit komplexebb, és bocsánat, ha ezt nem írtam.
Szóval egyfajta szerverként kellene a képfeldolgozó gépnek működnie, vagyis
az a gép, ahol az adást néznék valószínűleg egy Windows-os gép, persze az
nem gond, ha egy win alá beforgatott MPlayer lenne a lejátszó program.
Végtére is a legfontosabb információ az, hogy van rá reális esély, hogy
megoldhassam. Persze., gondolom egy jó izmos vas kell a digitalizáló
szerverbe...

--
Sincerely

Péter Simon (Pepó)