[Mplayer-felhasznalok] Képfolyam portbairányítva

Balatoni Denes dbalatoni at programozo.hu
Thu Aug 11 13:55:39 CEST 2005

Udv!

Ha ragaszkodsz a mplayer/mencoderhez akkor:

ahol nezed ezt kell elinditani:

nc -l -p portszam | mplayer -cache 2048 -

ahonnan nezed ezt kell elinditani (ezt az elozo utan kell):

mkfifo fifi; nc masik.gep.ip.cime portszam < fifi & mencoder -oac lavc -tv
input=0:buffersize=150:driver=v4l2:width=576:height=576:brightness=-10:contrast=0:hue=0:saturation=13:forcechan=1:audiorate=44100
-skiplimit 0 -noskip -ovc lavc -lavcopts
abitrate=128:vqcomp=0.1:bitrate=2000:mbd=0:vcodec=mpeg2video:aspect=4/3:ildct:ilme:top=1
-of mpeg -o fifi tv://

ahol portszam tetszoleges, a masik.gep.ip.cime pedig a kliens ip cime.

Amugy lasd man nc, man mplayer, illetve ffmpeg (-f rtp), videolan
server/client, vagy van ez is http://streaming.polito.it/server

sok sikert
Denes

csütörtök 11 augusztus 2005 12.27-kor Simon Péter ezeket a bolcs gondolatokat
fogalmazta meg:

--
- Use the Source Luke ! -