[Mplayer-felhasznalok] Képfolyam portbairányítva

Simon Péter pepolinux at gmail.com
Thu Aug 11 12:27:27 CEST 2005

Sziasztok!

Szeretném felhasználni az MPlayert vagyis inkább a MEncodert arra, hogy a TV
tunnerkártyáról bejövő jelet valós időben valamilyen módszerrel tömörítsem (a
minőség nem kifejezetten fontos), majd a tömörített képfolyamot egy portba
irányítva hálózatból (főleg interneten keresztül) venni lehessen.
Úgy gondolom, hogy Mencoder képes a tvtunner kártyáról érkező jelet
feldolgozni, de azt már abszolut nem tudom, miként lehet a kimenetet valahogy
portba iránytani. Az, hogy nem írok konkrétumot, hogy hol akadtam el, nem azt
jelenti, hogy lusta lettem volna utánannézni bárminek is, csupán azt, hogy a
portbairányítás megvalósíthatósága nélkül teljesen fölösleges bárminemű
munkába fogni. Egyátalán nincs tapasztalatom az ilyenről és itt vannak nagyon
jártas személyek, így elsősorban az érdekelne, hogy megvalósítható-e
egyátalán az elképzelésem?

Előre is köszönöm.

--
Sincerely