[Mplayer-felhasznalok] Mencoder video rogzites

Zana Janos janos.zana at uni-corvinus.hu
Thu Apr 28 15:03:22 CEST 2005

Toth Gabor wrote:

> Ez engem arra emlekezted mikor anno valaki szembeforditott 2 kazettas magnot,
> es mikrofonnal vette fel azt, amit a masik a hangszoron lejatszott.
Tényleg létezett olyan hülye gyártó, akinek a magnóján nem volt bemenet,
csak mikrofon!

A digitális kamera digitális jelet ad ki. Ehhez nem kell konverzió. A
fireWire kártya a SZÁMÍTÓGÉPBE kell.
Ha nincs, akkor ott tartunk, ahol a kétmagnós zeneszereto"...

Üdv, János

--
János Zana, Corvinus University of Budapest, Faculty of Food Science