[Mplayer-felhasznalok] Hangtömörítés..

PÁSZTOR György pasztor at linux.gyakg.u-szeged.hu
Sun Apr 17 13:30:05 CEST 2005

Hi!

"Peter Simon" <simon.peter at linuxuser.hu> írta 2005-04-16 09:17-kor:
> Igen, persze. Azt mondja, hogy mp3 fejléc nincs az ffmpegben. Sem az
> 1.0pre6a-ban lévő ffmpeggel, sem a gyári ffmpeggel nem megy.

A lehülyézést így is megkaphatod :-)

Legalábbis eléggé virít, hogy az mplayered nem nagyon van hozzálinkelve sem
a toolame-hez, hogy mp2-t tudjon csinálni, sem lame-ed nincs, hogy mp3-at
tudj csinálni... Legalábbis, gondolom az magától értetődő, hogy utólag már
hiába rak fel vki. lib-et, ha ahhoz vmi. nincs hozzálinkelve, akkor azt a
hajára kenheti.
Szóval, így nehéz lesz.
De hogy biztosak lehessünk eziránti "gyengeségedben" :-) pl. írd be az
ldd `which mplayer`
parancs kimenetét, hogy okulhassunk belőle.

Üdv:Gyur!
-- -------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]------- --
PÁSZTOR György                                 e-mail: pasztor at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)                  cell.: +3620 512 3335