[Mplayer-felhasznalok] Hangtömörítés..

Peter Simon simon.peter at linuxuser.hu
Sat Apr 16 08:52:23 CEST 2005

Azóta sem megy, sajnos. Pedig már ffmpeget forrásból tettem fel külön,
stable-t, CVS-t is. A toolame is forrásból ment fel. Máshonnan nem is tudtam
volna, mert valamiért nem tartamazza az Mplayer source. Pedig nekem úgy
rémlik, hogy valamikor benne volt.
Lehet, hogy én vagyok a hülye, de nekem nagyon hiányzik Árpi munkássága. Ha
gondom volt, legalább lehülyézett, ha én voltam a hibás, ha pedig csakugyan
akadt valami bug, rácsapott, és kijavította.
Most ott tartok, hogy nem tudok a kisfiam első lépéseiről egy nyavajás
fényképezőből leszedett 30 másodperces mjpeg felvételt mp3 - vagy mit bánom
én már milyen tömörítéssel - kisebbre venni, hogy azt e-mailben elküldhessem
a barátaimnak. Lehet, hogy egy két éves Mplayert kell feltennem??

--
Sincerely

Péter Simon (Pepó)

GPRS Easy Connect team