[Mplayer-felhasznalok] Ogg Vorbis ?plus?

Kupor Laszlo mplayer at willy.hu
Tue Sep 28 17:35:58 CEST 2004

Sziasztok,

A 0x676f es a 0x6771 formatumu audiocodec-ek lejatszasara keresek
megoldast, elmeletileg ezek vorbis kodekek, de keptelen vagyok lejatszani
oket az 1.0pre5-el. A fent emlitett formatumokat egyebbirant a neten ogg
vorbis plus (mode 1+) -kent emlegetik.
Van valakinek valami sejtese mik ezek az audio formatumok, es ha igen
lejatszhatok mplayer-el vorbis codec-el?
Ha eroltetem, hogy ez vorbis libmpcodec kozli hogy broken header es a
libvorbis-1.0.1 -nel nem tudok nagyobbal szolgalni.

Elore is koszi,

Willy