[Mplayer-felhasznalok] sipito csikorgo hang encodolasnal

Suity Zsolt suich at mailbox.hu
Mon Sep 20 09:03:48 CEST 2004

Hello,

Regen volt mar problemam, ami vlszinuleg azt jelenti h az mplayer 1
szuper progi :o)
Most folnyomtam a Mandrake 10et (officiel 8cd) es leforditottam a
mplayert (pre3) hiba nelkul,
ugyanazta a forrast amit elotte is hasznaltam.
Itt jon a gond, most probaltam a divx2svcd -t es nagyon furcsa hangja
lett (mintha begerjedne a koder es 1 adott freki felett csak sipol) a
kep-hang szinkronrol ne is beszeljek.

Merre turkaljak v milyen infora van meg szuksegetek h hasznalhato
tanacsokat vagjatok a fejemhez.