[Mplayer-felhasznalok] popup menü fagyást okoz

ArchNGEL angelsjunk at freemail.hu
Wed Sep 8 17:57:08 CEST 2004

Hello!

Nem régiben frissítettem a Fedora Core 2-n a KDE-t 3.3.0-ra. Ezután ha
videót akartam lejáccani és elő akartam szedni a menüt a jobb klikkel, a
lejátszó lefagyott. Gondoltam újra fordítom, főleg hogy már a Pre5 is
kinn van, ám ettől sem lett jobb. Úgy működik hogy elindítom a
gmplayer-t betöltöm a filet (ugye jobb klikk menüvel) és ekkor
tökéletes, bár új file-t nem tudok elindítani ezzel a példánnyal már. De
ha cmd-lineban kapja meg a lejátszandó file nevét akkor elkezdi
lejátszani de az egér klikkre lefagy. Konzolba annyi jelenik meg hogy
segmentation fault. Már GTK-t is frissítetem hátha az a baj.

Nem tudjátok mi lehet ez és hogyan lehetne orvosolni?

Köszi,

Angel