[Mplayer-felhasznalok] Video felvetel masolasa divxbe.

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Wed Sep 8 01:46:37 CEST 2004

On Sun, 5 Sep 2004 20:08:56 +0200 (CEST)
VMiklos <mamajom at axelero.hu> wrote:

> windowson szokta rangatni, meg nehany videokimenetnel

> nem hiszem, h ez szamitana

> mert a dv 720*576ban torzitva tarolja a kepet, es 768*576ra meretezve
> tunik el a torzitas

> 2menetes kodolassal mar 800kbps is eleg szokott lenni, bar mindenkinek
>
> masok az igenyei :)

Hi,

Megprobaltam mindenfele szuro nelkul, csak a fekete szeleket vagtam le,
de nekem 720x576 -> 700x560 -ra meretezve is kockazott, 2770 -es
bitrateval. (kamera, gyors mozgas, esetleg (nagy)viz stb...)
Lehet hogy a valtott sorork miatt tomorit rosszabbul ?

Tenyleg ha ilyen felkepes dolog van, akkor miért nem fele annyi a y
felbontas ? És 50 Hz az fps ? Ugy lenne az igazi.

Esetleg valami mas megoldas erre a problemara ?

koszi,
Attila

ui: Sima xv kimeneten probaltam.
ui2: Ha dxr3-mon jatszom le a stream.dump -ot, akkor a tv-n nem
latszanak a valtott sorok. Persze ha azkonvertalom akkor mar igen.