[Mplayer-felhasznalok] xdirectfb

Gejza 009 gejza09 at freemail.hu
Fri Sep 3 16:55:45 CEST 2004

Sziasztok!

Feltaláltam a spanyolviaszt: elhatároztam, hogy
XdirectFB-vel fogok szórakozni. :-) Van egy Matrox G550-es
kártyám, de a gépem elég lassúcska: 333-as Celeron.  Viszont
ez a konfig elég arra, hogy pl. mplayerrel konzolon tudjak
nézni 720x576-os avikat (ezek házi videók, természetesen :),
emiatt felbátorodtam, és elhatároztam, hogy az X-et kiváltom
framebuffer módra. Elvileg a gtk-hoz van XdirectFB patch,
tehát a gtk-s alkalmazások mennének (viszont ha jól sejtem,
a gnome-osak nem?). A lényeg, hogy ha valakinek van
véleménye vagy tapasztalata, hogy pl. ekkora marhaságba nem
is érdemes belekezdeni, illetve milyen buktatók
vannak/lehetnek, akkor kérem, válaszoljatok. Még nem
gondoltam teljesen végig, de milyen jó lenne kidobni az
X-et, és mégis villámgyorsan mennének a grafikus
alkalmazások, transzparens ablakokkal, meg minden... :-)
Köszi előre is!

G.