[Mplayer-felhasznalok] gmplayer menu nem latszik

VMiklos mamajom at axelero.hu
Fri Sep 3 09:54:20 CEST 2004

On Thu, 2 Sep 2004, Steve Varadi wrote:

> Korabban teljesen jol mukodott a gmplayer menuje. Most az utolso harom negy
> verzioval mar csak az alabbi kepet tudom elerni vele:
> http://users.adelphia.net/~svaradi/gmplayer_menu.png
>
> (...)
>
> Aki tudja, hogy mi okozza a hibat, es foleg mikent lehet megjavitani, ne
> tartsa magaban.
> Koszonettel

imho az a baj, h a suse gtkja utf8as ekezeteket var, mig az MPlayer
iso-8859-2ben adja meg. ennek az lesz a kovetkezmenye, h azok az elemek,
amiben ekezet van, meg sem jelennek. imho nem az utolso 3-4 verzioban lett
ez igy, hanem te frissitetted a susedat. iirc a suse mar nem szallitja az
MPlayert, de korabbi verziokban meg lehet nezni, hatha mar korabban is
fennalt a problema, csak patcheltek a programot, es most meg forrasbol
forditod.

udv / greetings

--
        __________     VMiklos / FrugalWare & EL Team