[Mplayer-felhasznalok] gtk2-dev not found

Fábián Attila fabiana at elte.hu
Thu Sep 2 14:21:29 CEST 2004

Sziasztok!
Az mplayer-t szertnem leforditani debian sarge alatt. Van X, gtk2, gnome, kde.
A configure a gtk2 dev csomag hianyara panaszkodik (a gui miatt). Probaltam:
apt-get install libgtk2.0*
apt-get install libgtk2.0-data
, ezek mind fel is mentek. Olyat, hogy gtk2.0-dev vagy hasonlot nem talaltam semilyen listan, a neten pedig libgtk2.0-dev-rol volt szo minden esetben.
A configure tovabrais panaszkodik a gtk2 dev-re. Milyen csomagot tegyek fel? Vagy rossz helyen van a gtk2-dev cuccok amit feltett az apt-get? Vagy fel kell tennem egy masik csomagot is?
Köszönöm a segitseget!
Ati