[Mplayer-felhasznalok] dvd video specko

FEJES Jozsef joco at jocohp.hu
Wed Sep 1 16:25:39 CEST 2004

Hello!

Valakinek van DVD video specifikacioja? Minden kell az ISO fajlrendszer
szintje folott es a konkret video/audio kodolas alatt:
konyvtarszerkezet, IFO/VOB fajlformatumok, streamek multiplexalasa,
menuk, navigacio mukodese, minden letezo adatszerkezet pontos leirasa.
Szepen leirva, kulonos tekintettel az osszetartozo dolgok kozotti
kapcsolatokra, szoval ha peldaul az IFOban X helyen az van hogy ...
akkor kell leteznie egy VTS_P_Q.VOB fajlnak amiben ... pozicioban ...
dolgok vannak.

Akar azt is elmeselheti valaki, hogy mi a feneert nem lehet ezt neten
megtalalni.

Tudom, tudom, van sok opensource program, koztuk az mplayer is, es
tenyleg egy rakas dolgot ki tudok lesni belole, hogy hogyan mukodik.
Azonban igy eleg nehez atlatni az egeszet, meg hogy mit szabad, mit nem.
Vagy ha fel is fogom, ahhoz meg mindig keves ez a read-only felfogas,
hogy hogy tudom nekem tetszo modon atirni a dolgokat, vagy uj cuccokat
beletenni egy-egy videoba. Szoval egy hivatalos, szepen megfogalmazott
standard kellene.

Koszi elore is!