[Mplayer-felhasznalok] Video felvetel masolasa divxbe.

rr rr at rr.sote.hu
Wed Sep 1 13:48:14 CEST 2004

Szia Miklos

errol egyszer mar levelezletunk, bocsi hogy ismet visszaterek ra.
50 felframe(field) van masodpercenkent, ebbol lehet 25 frame-t csinalni, ekkor
kell a deinterlace, vagy 50 frame-t, akkor tfields es egyeb jarulekok.

Lathatoan sokkal tobbet foglalkozol ay mplyer/mencoderrel mint en, de meg
mindig nem ertem mire jo -fps 50 -ofps 25.

Idézet VMiklos 2004. augusztus 31. 23:06 keltezésű leveléből:

udv
Radnai András
egyketto3 at rr.sote.hu