[Mplayer-felhasznalok] DVD-re felirat

Köteles Zoltán kotelesz at freestart.hu
Sat Nov 27 18:15:17 CET 2004

2004-11-27, szo keltezéssel 16:55-kor Fixer ezt írta:
> Hi!
>
> Baromi nagy munkaval, de megoldhato a dolog. Pinnacle Studio 8-cal lehet
> DVD-t kesziteni... akar avibol is.. szoval az eljaras:
> - a DVD lemezedrol lehuzod a filmet avi-ba, nem kell tomoritve lennie
> (esetleg megprobalhatod a DVD-rol megnyitni, hatha tudja a Studio8 a
> .vob-ot)
> - a file-t betoltod Studio8-ba
> - fogod a felirat file-t es mindegy egyes szoveget raillesztesz a kepre
> (ez a baromi nagy munka)
> - a vegen a kesz filmet kiirod DVD-re a Studio8-cal.
>
> Kb. 5 napos munka, ha egesz nap csinalod...;-)
> [...]
Egyaltalan nincs a gepemen Win :) (vagy ennek van linuxos valtozata is?)
Amit eddig talaltam az a dvdauthor csomagban talalhato spumux, ami
allitolag tudna sima felirat file-bol DVD-re illesztheto feliratot
csinalni. (ha minden igaz mpeg2-be irja ki a feliratot). De hogy ez
kesobb hogy kerul ra magara a DVD-re, meg hogy ez biztos jo helyen is
fog megjelenni a film alatt azt meg nem tudom :)
Ha jutok valamire, megirom, mert gondolom mast is erdekel a tema.

ZoTyA
ui: ha nagyon OFF szoljatok, akkor nem irok ezzel kapcsolatban a listara