[Mplayer-felhasznalok] digitalizalas v4l2-vel

Robert Klug rklug at arcor.de
Thu Nov 25 21:27:59 CET 2004

Sziasztok!

Vegre hozza jutottam, hogy a csaladi analog videokat atirjam DVD-re egy
BT878-as TV-kartya es SuSE 9.0 segitsegevel.

Kiprobaltam nehany lehetoseget, de a legstabilabban es a legkisebb CPU
terhelessel az mencoder vesz fel.

A lavrec es az xawtv-hez tartozo streamer messze nem olyan jol configuralhato,
mint az mencoder, az ffmpeg pedig kevesbe dokumentalt. A gnomos zapping -ot
meg csak nagyon nehezen sikerult leforditanom es el se indul. A SuSE-hoz
adott zapping meg nem tud felvenni.

Nagy koszonet az mencoder-ert!

Robi