[Mplayer-felhasznalok] online filmnézés + mentés

Fisher fisher at fisher.hu
Wed Nov 24 15:57:47 CET 2004

>Mindossze annak az igenynek a lehetetlen ostobasagara (bocs) akartam utalni,
>ami arrol szol, hogy lejatszas kozben majd idonkent a fejehez kap a
>lejatszo es nekiall ujra vegignyalazni a teljes file-t, hogy neked legyen
>indexed, mindezt pusztan azert, mert te nezni szeretned azt, ami meg nem
>jott le.

Eeejjj, félreérted, azt szeretné nézni, ami már lejött :) Az egy másik
kérdés, hogy az avi formátuma miatt ez nem nagyon lehetséges. És annyira
nem lehet nagy ostobaság, mivel úgy sejtem, hogy a legtöbb olyan
formátum, amit online mutlimédiára (is) szántak (terveztek) lehetővé
teszi ezt. asf, wmv, mov (legalábbsi úgy rémlik, de mintha a mov-ból
lenne egy halom formátum), real video(? az mintha épp sebesült lenne
ebből a szempontból) lehetővé teszik ezt. Az mpeg is, de ott szerintem
csak arról van szó, hogy ésszel csinálták :))
Én legalábbis így látom a problémát.