Re: [Mplayer-felhasznalok] online filmnézés + mentés

lo szerafin loszerafin at freemail.hu
Wed Nov 24 14:44:12 CET 2004

Pásztor Szilárd <don at sztaki.hu> írta:
> lo szerafin:
>
> Persze, meg az is jó lenne, ha megcsinálná magától a
filmeket, és le sem
> kellene őket tölteni.

Az automatikus újraindexelés nagyon hasznos dolog. Mondok
még egy példát:
Veszek fel a TV-ből, kis ráhagyással (20 perc) leülök
megnézni a felvett anyagot. A 20 perc késés azért kell, hogy
átugorhassam a reklámokat.
Sajnos, csak az első 20 percben tekerhetek a felvett
anyagban, utána újra kell indítanom a lejátszást.

Ráadásul ahogy rákerestem erre a problémára, az angol nyelvű
levlistán volt már szó erről, úgyhogy nem csak nekem hiányzik.

Neked nem hiányzik, ennek örülj flame helyett.
KL