!! SPAM !! [Mplayer-felhasznalok] szaggatott lejatszas

Jozsef CZOMPO czo at elcokft.hu
Sun Nov 21 22:19:33 CET 2004

On Sat, 20 Nov 2004 17:51:07 +0100 (CET)
"Nagy Ga'bor" <ngabor2 at freemail.hu> wrote:

> Üdv!
>
> Átnyálaztam a doksikat, ami az MPlayer telepítésekor felkerült a gépre
> (1.0pre3), de nem találom a megoldást. Játszok le egy avit, a
> procikihasználtság kb. 30%, és a film szaggat.
>
> A konfig: 1600+ XP, 512 MB RAM.

nehany xvid codecu filmnel ez nalam is elofordult. ezert a doksiban talalhato helyrol leszedtem az xvid csomagot es azzal egyutt ujraforgadtam mplayert. igy mukodik rendesen. (ha nem megy az xvid felrakasa, dobj egy mailt, es kapsz egy leforgatott xvidet)

udv
	Czo