Re: [Mplayer-felhasznalok] szellemkép

Toth, Csaba tocsa at dc.sote.hu
Wed Nov 10 16:40:11 CET 2004

On Tue, 9 Nov 2004, Nagy Ga'bor wrote:

> Ennél az én javaslatom kissé konstruktívabb. Eleve meg kell akadályozni,
> hogy szellemképes legyen. a szellemkép ha jól értettem attól keletkezik,
> hogy a hullámok vételekor nem csak az adás jön le, hanem mindenféle közeli
> dolgokról visszaverõdve is megtalálja az antennát. Ez egy kis késleltetést
> jelent, ezért van szellemkép. Ha az antenna "szabadon" van, tehát nem tud
> visszaverõdni a jel semmirõl, akkor nincs szellemkép. Különösen a közeli
> fémtárgyak az okai, ha jól sejtem.

Szerintem meg lehet, hogy az a bizonyos "szellemkep" valojaban az
interlace adas furesz effektusa. Nem definialta a user, hogy pontosan
milyen az a "szellemkep". Mintha a paros es paratlan sorok el lennenek
csuszva? A user (plane, hogy nonemu) elkepzelheto, hogy a technikai
reszletekhez nem ert.

--

tocsa