[Mplayer-felhasznalok] feliratos avibol dvd

PÁSZTOR György pasztor at linux.gyakg.u-szeged.hu
Tue Jun 22 22:07:42 CEST 2004

Hali,

"VMiklos" <mamajom at axelero.hu> írta 2004-06-22 21:32-kor:
> -ovc lavc -oac lavc -lavcopts acodec=mp2:vcodec=mpeg2video -sub
                                                             ^^^^^
> felirat -of mpeg opciokkal van ra esely
  ^^^^^^^
Téged még nem lőttek fejbe ilyenért? :-)
Előterjeszhetlek egyre? :-)
Ne már, hogy ne lehessen sehogy se a .sub-ból vmi. dvd feliratot generálni,
és rá kelljen kódolni a kép streamre!
(Persze nem tudom van-e ilyen konvertáló sw, de szinte biztos vagyok benne,
hogy igen.)

Üdv:Gyur!
-- -------[ Free Software ISOs - http://www.fsn.hu/?f=download ]------- --
PÁSZTOR György                                 e-mail: pasztor at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)                  cell.: +3620 512 3335