[Mplayer-felhasznalok] vágás

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Sun Jun 20 18:24:56 CEST 2004

Haliho! VMiklos "jomunkasember" User,  Jun 20-n irtad ezt a cuccot:

Valahol a pine honlapjan van leiras/patch.
Asszem, a SuSE meg tartalmazza is a patchelt pine-t.
Ez az elmelet, gyakorlatilag nekem ment, aztan vki kerte,
hogy kapcsoljam ki, mert ha hozzam bejon egy UTF-8, az utana
valaszkent hiaba ISO-8859-2-kent megy ki, akkor is UTF-8 lesz
valamiert :( Akkor kikapcosltam, azota meg nem mukszik.
Se idom, se kedvem vele szorakozni, majd ha annyira elterjed,
akkor megcsinalom.

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527
WEB: http://celtic.no-ip.org         Alapmuvek: http://esr.fsf.hu