[Mplayer-felhasznalok] mpg bitrate hiba?

VMiklos mamajom at axelero.hu
Tue Jun 8 10:56:26 CEST 2004

On Tue, 8 Jun 2004, Pihelevics Istvan wrote:

> Idézet laszlo.nemeth at alkaform.hu 2004. június 8. 02.33 keltezésű leveléből:

igen, nekem majd minden svcdnel ezt irja ki ;-)

> igen, szerintem a mencoder csak mpeg-1 -et tud eloallitani a dvd pedig mpeg-2
> -ot kovetel meg szerintem.
>
> [pihe at zeus transport]$ mencoder -of help
> Available output formats:
>    avi      - Microsoft Audio/Video Interleaved
>    mpeg     - MPEG-1 system stream format
>    rawvideo - (video only, one stream only) raw stream, no muxing

az, hogy mpeg1 vagy mpeg2 a video azt ott dontod el, hogy '-lavcopts
vcodec=' es  utana mpeg1video vagy mpeg2 video. a -of mpeg az csak a
containert hatarozza meg

mas containert szokatak hasznalni mpeg1 es mpeg2 videokhoz? vagy csak
olyan van, hogy mpeg container? ezt nemtom :S

de nekem svcd kesziteshez, ami formatum szerint ugyanugy mpeg2t kovetel,
tokeletes volt a mencoder

udv / greetings

--
       __________     VMiklos / FrugalWare & EL Team