[Mplayer-felhasznalok] DV-bol normalis meretu es minosegu avi

Arpi arpi at thot.banki.hu
Fri Jan 9 00:12:42 CET 2004

Hi,

> Hihi :-))) mindenfele bo:ko:lo"dest felreteve... erdekes, hogy meg
> Gabucino is csak "szerintem" tudja :-)
> Hat kitudja, ha a keszitok nem? :)

hat aki irta a postprocess kodot (nidermajer) o tudja.

> Amugy.. szerintem nem egyszerubb kiprobalni, hanem egyszerubb leirni a
> man-ba, hogy aki normalisan

mivel a hexa kodozas sosem volt public, csak a fejelsztok hasznaltak
tesztelesre (es RTFS alapjan tudtak mi micsoda) igy nem sok ertelme lenne...
pont amikor szoba kerult hogy dokumentalni kene, akkor lett az a vege hogy
legyen userfriendly es lett a stringes parameterezes.

Developer of MPlayer G2, the Movie Framework for all - http://www.MPlayerHQ.hu