[Mplayer-felhasznalok] DV-bol normalis meretu es minosegu avi

Fixer fixer at dravanet.hu
Fri Jan 9 00:03:50 CET 2004

Gabucino wrote:

>Nem egyszerubb kiprobalni? Egyebkent szerintem 'lb'

Hihi :-))) mindenfele bo:ko:lo"dest felreteve... erdekes, hogy meg
Gabucino is csak "szerintem" tudja :-)
Hat kitudja, ha a keszitok nem? :)
Amugy.. szerintem nem egyszerubb kiprobalni, hanem egyszerubb leirni a
man-ba, hogy aki normalisan
all hozza a dolgokhoz (elolvassa a fucking manualt), az megtalalja benne.

Csak nehogy odaig jussunk a probalgatassal, hogy  egyfajta
bruteforce-al  mondjuk 50 karakteres parametereket
generalunk,  es megnezzuk, hogy melyikre mit csinal az MPlayer/Menconder
:-)))))))))) mert igy is lehetne vegulis:)

Na mindenjot!

Fixer