[Mplayer-felhasznalok] 5.1 hang

VMiklos mamajom at axelero.hu
Mon Feb 9 18:15:13 CET 2004

On Sun, 8 Feb 2004 jzana at omega.kee.hu wrote:

> Viszont nincd benne felirat, és szeretnék VCD-t csinálni belőte. Kérdés:
> mi marad az 5.1-ből (mert a mecvcd kétcsatornás szteteót csinált belőle)

a kodolasnal bele kell ganyolni a videoba ;-(

> Vajjon az ebből készülő  VCD (SVCD) felismeri az 5.11 csatornát?
> És hogyan varázsoljam bele az aláírást?
(s)vcd 2 csatornat bir

> A subrip és a része nem fordul len, és ezért nem szeteném teljesen
> lefordytani az mplayert. Azt írtátok: "ezt kell felismertetni gocr-rel".
> Hát az sincs. Hogyan tovább?

ha a vegen svcdt csalsz, akkor imho tok felesleges felismerteti

> Próbára megcsináltam menvcvd-vel az elejét. Kifogástalan! Most az az
> ötletem támadt, hogy mencvcd bello -dvd 4 -sid 0 -cdsize 834 -w
> parancsba beírom, hogy cdsize 1300
> Lehet-e, hogy ezt vcd formában fogja kiírni DVD-re? Vagy akár SVCD-ben?

rippeld a dvdt vcodec=mpeg2video:acodec=mp2-vel es dvdauthor

udv

---
       __________     VMiklos / FapadOS & EL Team
  ____/__/___|___\__. E-mail: mainroot at freemail dot hu
O__O  _ |   |   _  |  Homepage: http://www.vmiklos.tk
'--`-(_)'---'--(_)-'  gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 03915096