[Mplayer-felhasznalok] MTRR kérdés

SyS sys at ektf.hu
Fri Apr 23 00:37:33 CEST 2004

Sziasztok,

Tudtok segíteni? Lehet hogy csak egy linkkel kellene kiszúrni a szemem,
nemtom:-)

MTRR-el van egy kis gondom. A doksi azt írja minden esetben sebesség
növekedés, nekem meg full akadás lett belole.

Mintha olvastam volna valahol olyat is, hogy elképzelheto akadás miatta, de
azt a részt már nem találom.

Amugy eléggé el vannak csesszintve a linkek a html-ekben (lehet hogy csak a
magyarban), és én is eléggé elfáradtam, lehet, hogy azért nem találtam
meg.(Ezt most az online doksira értettem)

Egyébként stepping 12-es k6-2 -esem van ami elméletileg tudja mtrr-t.

# cat /proc/mtrr
reg00: base=0xe0000000 (3584MB), size= 128MB: write-combining, count=1

base - lspci-bol van
és 128ram stimmel
egyébként egy 9500as vagy milyen ati radeon :-)
Elore is kösz ha helpel valaki:-)

    SyS