[Mplayer-felhasznalok] xinerma

Czompó József czo at elcokft.hu
Wed Apr 21 20:28:05 CEST 2004

Hi

Atbongesztem doksit, es nem igazan talalok megoldast arra a problemara hogy xinerma-val 2 monitorral, ha fullscreenre kapcsolok, akkor mindig az elsodleges monitoron lesz fullscreen. Az ablakot siman tudom huzni masodik monitorra, es ott is tokeletes a video. xawtv rendesen at tud menni xv-ben is fullscreenre egyedul mplayerben nem jottem ra hogy hogyan lehetne rabeszelni hogy azon a monitoron legyen teljeskepernyos ahol elotte volt ablakban.

Koszi

Czo