[Mplayer-felhasznalok] idx

Simon Péter simon.peter at linuxuser.hu
Sun Apr 18 14:32:11 CEST 2004

Sunday, April 18, 2004, 1:23:11 PM, l4mer|E írta:
lE> On Sun, Apr 18, 2004 at 10:15:58AM +0200, Peter Simon wrote:
> [...]

lE> ha igy lenne egyaltalan nem lenne off, de nem igy van.
lE> irj egy peldat.

Szia!

profán példa: a doksiban ez szerepel (vagy ilyen):

cat 1.avi 2.avi | mencoder ...

Nem veszi a lapot a mencoder, habár valami olyasmi az érzésem, hogy a
cat lehet a bibis, megmondom őszintén rohadtul nem értem.. Nem kellene
"bevárnia" a parancsértelmezőnek a cat lefutását, és azt átadni a
mencodernek? (Most nem tudom a hibát visszeidézni, de tök ugyan az,
mint mikor kiefelejted a mencoderből a forrásfájlt.)