[Mplayer-felhasznalok] tfields 4

rr rr at rr.sote.hu
Fri Apr 16 14:46:43 CEST 2004

Idézet VMiklos 2004. április 15. 15:14 keltezésű leveléből:

> jol ertettem, hogy csak katt a script generalasa gombra?
>
> akkor meg miert nem csak a generalt scriptet tetted fel?

A zajszures(hqdn3d) a smartblur, a gammakorrekcio, az en tapasztalatom szerint
nagyon fontos, ha nem tokeletesek a fenyviszonyok - azaz a kep zajos. (zajos
kepet lenyegeben nem lehet tomoriteni. Lehet... , de milyen lesz?)
Ezek a gombok viszont mukodnek, ahogy a vbitrate is. En mindenestre igy
hasznalom, ha valakinek eleg a script, akkor bocsi, es eleg egy a gomb
nyomas.

udv

Radnai András
egyketto3 at rr.sote.hu