[Mplayer-felhasznalok] lavc audio - man

Celtic celtic at diszi.eu.org
Fri Apr 16 05:34:13 CEST 2004

Haliho! l4mer|E "jomunkasember" User,  Apr 16-n irtad ezt a cuccot:

>mitol olyan "persze"? most is 2.4 -el hasznalom az nvidia binaris
>szarat.

Azert persze, mert az elozo szeria hajlamos volt 2.4-re felkapaszkodni.
Asszem, valami 4ezerrel kezdodott a szam.Nem is volt vele gondom.
Letoltottem egyszer az 5ezer kezdetut, szabalytalan idokozonkent
fagyasztotta a gepem.Villamygorsan vissza a 4-es.
Es happy is voltam, mig a wincsim el nem szallt.
Onnan kezdve, ujratelepites utan, mar nem tudom, mi volt a gond,
lenyeg, hogy vmi oknal fogva a 2.6-os kernelt hasznalok es
a legujabb nvidia cuccost.
Mit mondjak, ha X-be kapcsolok, konzolon elmennek a betuk,
vagy szenfekete lesz, vagy _tenyleg_ lobaszo beuk jonnek be.
Olyan felkepernyo magassagu egy betu...
Nos, ha tudnam hasznalani a regebbi drivert (asszem, 4493 volt
a verzioja), az egvilagon semmi gondom nem lenne.Azzal gyonyoruen
ment minden.Ez az 5xxx meg nagy lokaki...

>izlesek es pofonok. szerintem a "kelkaposztasitotalanitottatok"
>meg szebb, a "megszentsegtelenithetetlensegeskedeseitekert" pedig
>egyenesen gyonyoru! :))

Hat igen. nem vagyunk egyformak.Szerencsere :)