[Mplayer-felhasznalok] lavc audio - man

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Thu Apr 15 22:01:01 CEST 2004

Haliho! Gabucino "jomunkasember" User,  Apr 8-n irtad ezt a cuccot:

>Az jo ha igy mukodik, a kulon codecs.conf-os modszer mar obsoleted.

Aha, ertem, kovetkezo forditaskor nem eroltetetem ra az codecs.conf-ot :)

Hmm, tudom, abszolute nem mplayer-tema, de vkinek van ra otlete,
miert nem tudok svgalibet forditani (gyarit se hasznalni :(     )
2.6.5 kernel, (2.6.3 se volt jo), a 2.4-esen meg ment, de persze
az nVidia binaris szarja csak a 2.6-osra volt hajlando telepulni :(((
Probaltam az 1.4.3-ast, nem fordult.Aztan 1.9.10-1.9.18-ig, 2.95.4-es
(Debian) gcc-vel, 3.akarhanyas (legutobbi Debian) gcc-vel, de
mindig meghal az svga_helper modul forditasnal :( SDL sem oke,
framebuffer sem, vesa-nal lehal a gepem, ecceruen nem tudok
konzolon tevet nezni....Jo, X-en me'g megy, bar az xv eleg furcsa
lett....Nemelyik film olyan szep kasas....
A fene tudja, jobban jartam volna, ha a wincsim nem hal meg, es
nem kell ujratelepitenem az egesz / directoryt :(
Azota minden felerovel mukodik :(

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527
PGP: http://celtic.no-ip.org/pgpkey.txt