[Mplayer-felhasznalok] tfields 4

rr rr at rr.sote.hu
Thu Apr 15 14:30:59 CEST 2004

Idézet VMiklos 2004. április 8. 20:41 keltezésű leveléből:

> en eddig a pp=lb filtert hasznaltam, de ettol meg homalyos lesz, de
> jelenleg igy csinalom
>
> ha valaki irna egy scriptet ami dv avibol _nem-fesus_ divxet generalna az
> rettento hasznos lenne

feltettem a net-re:

 http://rr.sote.hu/jencode.tcl

 (chmod +x jencode.tcl; ./jencode.tcl). Bocsi, de nem piszkaltam bele a
rizsaba, ezert amit magarol ir az nem igaz. (az ua, mint az encode.tcl).
General egy scriptet, azt is at lehet irni, meg belepiszkalni a tcl-be se nagy
cucc. (a nagy reszt a vtcl generalta automatikusan), 1 menetes, mbd=2:trell
fix 720x576 stb.
!!!Tovabba a kurrens konyvtarban nem lehet jpg vegu (kiterjesztesu) fajl
mert masodszorra kinyirja !!!

Szetdobja a filmet jpg kepkockakra (miutan rafutott a tfields=4) paronkent
felcsereli a kockakat, es osszerakja. Szoval nem villam, de nekem megeri a
sajat videoimnal.

Pasztor Gyorgy:

Ez egy konzisztens velemeny, nem is vitatkoznek vele. Nekem azert faj a linux
relativ kis elterjedtsege, mert 1. uj hardverhez neha nincs driver, 2. a
SOTE-n nem lehet terjeszteni, mert kicsi az ismertsege.
En azt hiszem, ez egyszeruen egy masik nezopont, a gcc ekkor is alapveto
persze (kernel is), hiszen enelkul az alkalmazasok sem futnanak. Masreszt
tegnapi windows-linux hitvitamon egy baratommal az erveim az alkalmazasok
voltak.

Fixer:

Az egyetlen tanacs, mielott elkezdtem probalkozni a digit videokkal, hogy ne
bizzak a deinterlacerekben. Megfogadtam, viszont igy nincs is tapsztalatom a
minosegrol. a tfields=4, 50Hz, viszont tok jo.

udv
Radnai András
egyketto3 at rr.sote.hu