[Mplayer-felhasznalok] lavc audio - man

Celtic celtic at celtic.no-ip.org
Wed Apr 7 18:27:41 CEST 2004

Haliho! VMiklos "jomunkasember" User,  Apr 7-n irtad ezt a cuccot:

Nos, nalam speciel nincs tomoritve (Debian SID).
Megneztem mc-vel, aztan a biztonsag kedveert pico-val is.
Normal man file, nincs rajta se gz, se bz2.
Ja, es kb ket hete tettem fel cvs-bol, miutan uj wincsit
vettem...

--
Hali: Susi vasúti munkás:) ICQ: 22996527  PGP: http://celtic.no-
ip.org/pgpkey.txt