[Mplayer-felhasznalok] lavc audio - man

Kövesdi György gyorgy.kovesdi at siemens.com
Wed Apr 7 10:32:01 CEST 2004

> Nem. Ez nem vindoz. Ne hasznaljon linuxot aki nem ert hozza.
Ezzel nem értek 1et: ha én felinstallálok valamit, és utána a régi
verzió vigyorog rám, az mégis talán az installer hibája lehet. Még a
leghozzáértőbbektől sem lehet elvárni, hogy végigbogarásszon néhány
száz fájlt minden install után. Egy rm-et hozzáadni az installerhez
pedig nem lehet néhány másodpercnél több. Ennyit talán megérne.

Üdv:
K. Gy.