[Mplayer-felhasznalok] ldt_keeper.c

Kövesdi György gyorgy.kovesdi at siemens.com
Wed Apr 7 09:20:41 CEST 2004

Halihó!

Mostanában nem fordul nekem az mplayer, mert a modify_ldt_ldt_s
struktúra definícióját nem találja. Ez az ldt_keeper.c 30. sorában van
említve, de csak a kernel 2.5.47 verziója fölött definiálja, egyébként
valami headerből kéne jönnie neki. Némi keresés után megtaláltam
kernelben az include/asm/ldt.h-ban, de az nem láccik, mert a /usr/
include/linux alatt nincsen asm könyvtár, a /usr/include/asm/ldt.h
pedig nem jó. Lehet hogy összekuszálódtak a header fájljaim?

Most úgy megy, hogy ezt a sort:
 #if LINUX_VERSION_CODE >= KERNEL_VERSION(2,5,47)
kicseréltem erre:
#ifndef modify_ldt_ldt_s
(29. sor az ldt_keeper.c-ben)

Üdv: