[Mplayer-felhasznalok] Mplayer 64 biten

Veres Imre six at freemail.hu
Thu Apr 1 10:12:54 CEST 2004

Érdekességképpen: ha Opteronon fordítjuk az Mplayert, akkor
elakad a make itt:

demux_rawaudio.c: In function `demux_rawaudio_open':
demux_rawaudio.c:56: internal compiler error: Segmentation fault
Please submit a full bug report,
with preprocessed source if appropriate.
See <URL:http://bugzilla.redhat.com/bugzilla> for instructions.
The bug is not reproduceable, so it is likely a hardware or
OS problem
make[1]: *** [demux_rawaudio.o] Error 1
make[1]: Leaving directory
`/root/install/MPlayer-1.0pre3/libmpdemux'
make: *** [libmpdemux/libmpdemux.a] Error 2

Utánaolvastam, hogy milyen esetekben bugzik a gcc, de nem
sok mindenre jutottam. Utolsó próbaképpen nyomtam még egy
make-t, erre lefordult; de a lejátszás és mencoder kódolás
közben segfault. Ha valamék fejlesztő ráér, érdekli és
megírja, hogy mit küldjek el a standard bugreporton kívül,
akkor szórakozom egy kicsit vele. Még pár napig van
lehetőség nyúzni a gépet. Ha meg nem érdekel senkit a 64
bites architektúra, akkor azt is írja meg valamelyikőtök.
Egyébként a Fedora 64 bites változata hihetetlenül bugos... :-(

S.

S.